Tjena mittbena!
2012-05-30 / 10:10:52 / Allmänt

Åghhhh... gu jag orkar verkligen inte med mej själv! ähh... snart ska jag göra omprov på NO:n med emblisch eller typ hela klassen ska göra omprov gick typ dåligt för alla haha! Men aja det är fett svårt jag gillar inte no! PÅ torsdag äre genrep på teatern oich premiär på lördag börjar bli mer och mer nervös! Nonno har färgat håret nu till föreställningen hon vart jätte fin! Men dwet är bara lite ovant att se henne med mörkt hår!
Men nu ska jag väl h'ämta minam grejer till no som börjar om 10 min jag är seg så gör det tidigt liksom!
Pussar!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det