awkward <3 roligt, tidigt, trött, tråkigt
2012-08-08 / 15:55:29 / Allmänt

hej hej! var ett tag sedan nu!
igår kollade jag på hela säsongen av awkward säsong 1! idag började jag med säson 2 men avsitt 7 kmr inte ut förrns imorrn! :/
på tala om imorrn! då ska jag upp jätte tidigt ska träffa amanda (min kusin www.amanda.friihem.se ) på TC för vi ska åka till mitt landställe! vi ska träffas på tc kl 07.00 för tåget går halv åtta! men det ska bli awesome! <33333
mamma är redan på vårt landställe, så skulle jag åka upp nu senare så frågade vi om amanda ville följa mä för det vore kul! men kmr hem på lördagf igen! men amanda ska sova här tills på söndag! å sedan börjar teaterlägret! :D
vi ska göra oliver twist det ska bli intressant å roligt! undra vad jag ska spela! min teater läörarae sa att hon visste precis vem jag ska spela :S det finns ju inte så m,kt tjejer tänk om jag får spela kille, jaaa.... mendet blir säkert bra! :D :P ååå jag vill fortsätta titta på awkward nu!!!! jkag 'är definitivt på team matty!!!!!!! matty <33333<33333
Aja kram! kanske blir ölite bilder imorrn från tågresan å så!
Maja z<3333
 

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det