Ge mej miljoner
2012-09-14 / 21:39:53 /

Hej hej har inte bloggat på länge! Har inte riktigt haft tid sen bland annat har typ alla datorer hemma pajjat! Men håller på att återställas!
Åhh... Har setat å kollat på kläder å väskor å skor! Hittat så mkt, äre ingen som kan donera lite pengar till mej! Jag har liksom inte speciellt mkt!
Men men ska å panta imorrn med pappa får väl hoppas på lite ökning i kassan men det kmr väl vara slut efter att jag antagligen ska träffa embla i centrum å shoppa hihi..... 
Sitter här i soffan har kollat på några avsnitt av gossip girl idag å gjort engelska! Ligger omringad av djur hör just nu av katterna å hunden! 
Ska kolla på film med pappa nu! 
Kram Maja!


1 Kommentarer
Amanda <3:

Snygga saker du hittat vilken sida och kan inte du göra en fråge stund och logga in på fb! Kan vi du och jag göra en blogg tillsammans

Svar: olika sidor! jag kan väl fixa en frågestund om du vill det! <3 vad vare på fb?? visst kan vi göra det! <33 kram vi kan väl kanske video chatta om du kan! <3
None None



SKRIVET DEN: 2012-09-16 KL: 10:14:20 URL: http://amanda.friihem.se



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det