Hejsan hejsan! Eller ska man säga godmorgon?
2012-03-03 / 09:24:51 / Allmänt

Har nyss vaknat kollat fb lite! Om 9 dagar fyller jag år!!!!!!!!!! OMG!
Igår kom jag hem då som sagt!
Nu är jag fett hungrig!!! Så måste nog gå upp och äta frukost! Ska fråga pappa om jag får följa med och handla så jag samtidigt kan panta så jag får in lite money! ;D
Idag äre lördag det betyder att det är söndag imorrn och jag har teater men det betyder oxå att det är sista dagen på sportlovet :( men sedan blir det jobbig måndag det enda bra med måndagar är att det är teater!!!!!! <3
ska gå upp äta nu så puss och kram Maja!


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det