Disco för 2,3,4 och handla med Elin! 
2012-03-28 / 09:17:33 / Allmänt

Hej hej! 
Imorrn ska jag och Elin och handla till discot våran klass ska ha för 2:an 3:an 4:an! Så jag och Elin ska till ö&b såklart så blire billigt!! Hahha!!! Igår var klassen på polismuseet det var faktiskt kul tycker jag! :-)
Har teater imorrn okså!
Idag börjar jag 9.20 soft!!!
Nu ska jag kolla på Elin som spelar spel på datorn!
Kramar och pussar Maja! 
Vi skulle rita av denna ros på bilden i måndags och så blev min!


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det