skolavslutning å nya naglar
2012-06-14 / 20:03:20 / Allmänt

Hej hej idag hade jag skolavslutning. och igår fick jag nya naglar av mamma! press and go naglar som jag då hade idag på avslutningen! dom är från kicks! jag ville ha dom med små dekorationer men dom fanns inte kvar så jag fick dessa vackra naglar! dom är faktiskt bra tycker jag eller jag har ju bara haft dom idag! Innan har jag aft gelenaglar en gång och nu sånna här jag föredrar dom här för dom äre bara att trycka på oc jag som fick lite små panik när jag hade gelenaglarna för att dom satt inte så skönt på nageln, men dessa har perfektpassform och känns inte att jag har dom! och jag kan då som sagt ta av ganska lätt när jag känner ör det och jag kan ju ara ta nagellim och andvända dessa igen! smartsmart! det enda är hur ska naglarna klara natten äre säkert kommer dom lossna i sömnen?? :S vi får se!
brorsan och jag sitter och kollar på fotbollen som jag tror är typ slut nu! haha skönt tycker inte det är speciellt roligt med fotboll!
kramar och pussar! och jag hoppas alla får ett skönt sommarlov!
Maja! <3

1 Kommentarer
kusinen:

Bra blogg!



SKRIVET DEN: 2012-06-22 KL: 11:52:34



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det