Candydress indiska
2012-06-13 / 15:31:19 / Allmänt

 Här har ni min vackra skolavslutningsklänning, som jag även hade på brorsans student! <3 imorrn äre då skolavslutning alla hade idag, men min skola ska vara lite udda och ha imorrn, fast vi var ju lediga i måndags men vi kunde skippat det och haft avslutnigen idag isstället! jag är hyper mamma ska köpa dom lösnaglarna jag vill ha till mej  till imorrn! wohhooo!1 <333333
ikväll äre teaterföreställning så jag måste äta nu flr jag ska åka om en timme!
pussar och kramar! Majajajajjajaja!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det