2 föreställningen, musik
2012-06-05 / 14:38:30 / Allmänt

hej hej!
Sitter och lyssnar på musik sitter med vakna med the voice i öronen! Hoppas ni har haft en bra dag idag! :) imorrn ör man ledig då för det är ju !!!!!! Skönt som f****n! på torsdag ska min klass bara göra roliga saker så vi ska liksom inte vara i skolan. först ska vi på
  • sedam ska vi väl antagligen äta, men sedan är det väl lite oklart vad vi ska göra men på kvällen ska klassen komma och kolla på mej på min teater! Och på fredag ska jag vara ledig för brorsan tar studenten! och på måndag är min skola lediga vi har likosm studiedag och sedan äre bara tisdag och onsdag kvar sedan har jag skolavslutning på tordagen! <3 weee are young haha den var på radion! hahha och sedan ska vi ha typ sovmorgon någon dag för min eater är ju på kvällen så vi ska typ komponera det så! men aja måste väl göra mej klar för teatern ka åka halv 5 för har smink tid kl 17.20 och sedan byta om och sedan uppvärminig sedan kör vi!!!!!!!!!! Fredrik gymnasiet here we come jag ska fan visa dom vad teater är!!!!! p
  • pussar!

  • 0 Kommentarer



    « Vad heter du? Kom ihåg mig?

    « E-POST (kan bara ses av mig)

    « Har du en blogg, skriv den gärna här.

    Skriv din åsikt här!

    Regler
    Inget spam (tas bort direkt)
    Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
    Alla tycker olika och får det