uppdaterar
2012-07-13 / 13:28:11 / Allmänt

hej hej! jag håller på att uppdatera min blogg.se app på mobilen för det har inte funkat att logga in men då testar jag om det gå nu efter att jag uppdaterat! för jag orkar inte hålla på att lägga in mina bilder i datorn å sedan lägga upp för jag har tagit bilder på kläderna jag var å köpte igår eller jag å amanda å amandas lillasyster/ min lilla kusin fick lite kläder av farmor i sommar present så vi var ute på stan igår å gick in på H&M å alla hittade vad dom ville ha där! sedan var jag tvungen att åka hem!
Min kusin amanda dåra skrev i en komentar att hon ville att jag skulle göra smink inlägg! att jag ska göra en sminkning å sedan lägga upp! men jag tycker det är mer som pyssel så det kmr jag nog lägga upp på pysselbloggen, att jag skriver där hur jag har gjort så kan jag lägga upp bilen här endå! 
just nu sitter jag å äter frukost! haha kl är halv 2 men endå! jag har kolllat lite på filmer på youtube! jag äter en fil men banan å lime smak den är fett god! mmm... :) 
men det kmr antagligen bilder snart på kläderna! 
göre igen www.amanda.friihem.se gå in på min kusins blogg! :) <333
pussar maja

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det