SMINK
2012-07-01 / 19:36:58 / Allmänt

Hej hej! Jag har gjort en sminkning idag! Bara som test! Jag har andvänt mej av olika märken only you, make up store , H&M, isadora , m.m
Jag grundade med concilier (stavning) å foundtion la matt vit under ögat å lite upp på sidan! Sedan tig jag en brun orange ögonskugga på ögongloben å lite ut! Innan jag gjorde det satte jag en tejp bit under å ut mot ögonbrynet som jag ska and ända mer snart så att det blir en skarp linje! Sedan tog jag en turkos blå med glitter å la längst in å la lite på ögongloben inte ända ut på hela ögon locket utan till mitten ungefär! Drog en linje med samma turkos blå glittriga längs med hela kanten in mot ögonfransarna sedan tog jag min idäsadora eyeliner längst in mot ögonfransarna, la kajal under ögat på tårkanalen å längs med hela ögonfransarna där nere! Sedan la jag lite av den turkos blå glittriga under ögat oxå! Så vare väl klart! Nej juste jag fyllde i ögonbrynet oxå!
Kramar å pussar Maja!


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det