LÄNKBYTE
2012-07-17 / 17:03:54 / Allmänt

Hej jag å min kusin Amanda ska göra ett länkbyte! så gå in på min kusins blogg
 
www.amanda.friihem.se
www.amanda.friihem.se
www.amanda.friihem.se
www.amanda.friihem.se
www.amanda.friihem.se
 
Ett litet smakprov på hennes blogg! 
 

Kläderna jag köpte i torsdags!


Här e äntligen kläderna kommer ett till inlägg om typ en min så var bereda!
Allt från H&M!
Randigt linne 49,50 kr
Randig tröja 149,50 kr


Kommer snart ett till inlägg! <3

JORDGUBBAR


Hej på er! Idag har jag varit och plockat JORDGUBBAR <333 XD Men som i förra inlägget där jag sa att det skulle koma bilder här e lite :3
Om typ en min kommer ett till inlägg på kläder!
 
**********************************************************************
Som ni ser bloggar hon om sin vardag, vad hon gör, outfit, aaa... å sånt!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det