jag ä så duktig
2012-07-10 / 12:18:24 / Allmänt

haha hej hej! igen.... jag är super duktig! jag har hjälpt mamma idag ju på hennes jobb elr jag är här fortfarande! jag har stämplat kuvert som jag sedan har lagt något pappar i kopierat upp postgrejs, klistrat fast dom, klistrat igen kuverten ;) å sedan stoppat in dom i en post grej så man får som ett frimärke fast av maskinen! ;) smartie artie va?!
bockat av så jag har skrivit rätt på kuverten gu jag är verkligen jätte duktig!
Nu ska vi äta lunch jag får Karins lasagne mmmmm.....!!!!!!!!!! :)
å brännhullts juice, gott gott gott!
får se när vi åker hem! om inte pappa hämtar oss åker vi typ kl 3!
imorrn ska jag ba vara hemma å slappa! på torsdag ska jag kanske mä mamma på jobbet igen!
men aja nu ska vi äta dåra
pussar maja! <3

1 Kommentarer
Amanda <333:

Duktig du e! Och snygg saknar dig! Fast vi e ju nu! <333

Svar: tack! <33 yes det är vi! å vi har så f*c*ing jäkla kul!!!
None None



SKRIVET DEN: 2012-07-12 KL: 12:43:42 URL: http://amanda.friihem.se



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det