försöker
2012-07-13 / 16:27:17 / Allmänt

hej hej igen!
jag föröker lägga upp bilder på mina shorts jag köpt när jag å nonno var åträffade william spetz! men det verkar inte gå så bra! om man säger så! ni har ialla fall fått bilderna på mina nya kläder vad tycker ni??
snart kmr bilder på sminkningen jag gjorde idag! kommerntera gärna! frågor, eller ideer! ge gärna typ pysseltips på min pysselblogg! www.merapyssel.blogg.se ni kan oxå gå in på min kusins blogg www.amanda.friihem.se
kom ihåg kommentera!!!!
kramar å pussar maja 

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det