Städa, nya bloggdesignen, lycktballong, globen, marängbak
2012-01-08 / 15:00:54 / Allmänt

aa.. idag har jag städat lite ska väl fortsätta!
visst är den nya bloggdesignen helt erfekt nono är bäst på detta asså!!!!
kanske ska göra en sånhär lycktballong som man täner på en grejsimojs och så släpper man ut den i luften så flycger den upp som en uftballong ungefär det är vackert! nu såg jag att det heter typ lyckoballong! <3
En bild från google! men såhär ser dom ut!
Hittade bilderna från när jag tog bilder på våran brasa!
Här är min finfiiiina kamera en nikon D31000!!
Igår då så var jag på disney on ice med farmor och mina kusiner! asså det är en tradition vi har att vi går på det! men jaag och amanda börjar kanske bli lite stora men elin tycker det är kul! farmor tycker att det är kul att träffa oss och att hitta på något med oss! så vi går p ådet!
det är i globen!
Har även bakat maränger igår! vart fina som tusan kanske kommer bild sedan jag och pappa stod och mixrade lite och hittade på olika former och hur man kunde göra med spritsen!
Nu har lagt upp en massa bilder ju! detta börjar bli bättre och bättre för mej ju!!!
Aja kramar och pussar till er läsare! Maja! <3 =-D

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det