Söndag -.-
2012-01-15 / 11:34:03 / Allmänt

Hej hej!
Idag äre söndag och det betyder tt det är måndag imorrn! Det ända som är bra med måndagar är att jag har teater!! Den börjar imorn är fett glad!!
Aaa som inlägget igår så var jag i farsta C igår med Alice och Moa! Jag handlade min efterlängtade parfym från body shop eller det är en body mist men det som är bra det är att denna body mist luktar lika mycket som parfymen och flaskan är större och den är billigare! Aka jag är ialla fall över lycklig!! Ska se om jag kan ladda in bilder nu direkt från mobilen har inte kunnat det förut men jG tig bort blogg.se och ladda ner det igen och hoppas att det funkar!! Hopps hoppas!
Aha kramar!
Ska panta idag det är fett smart att göra det om man behöver pengar!!
Kram!!!


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det