Pallar inge mer nu känns det som
2012-01-23 / 16:53:38 / Allmänt

asså jag pallar faaan inge mer nu känns det som! blir dissad av kompisar men har några som är starka och ställer upp! fattar inte?? har jag gjort något fel nu eller??
skolan känns bara förjävlig just nu!
matten suger faan den kan ta sej! har sämst lärare!
NO desamma tyskan desamma musiken är inte direkt det roligaste men asså det går fick bara ett litet utbrott på våran lärare i torsdags! bara för att jag inte fattar och kan allt!

Ok lite possitivt nu då ialla fall!
har ialla fall några bra vänner som ställer upp i alla lägen! Nea dej kan man faan alltid lita på! lav ju!
ska på teatern ikväll kan min längsta replik som jg inte ens pluggat på dom andra sitter inte riktigt än! men är man huvudrollen så är man! hahhahahh!

bakade sockerkaka häromdan eller tigerkaka då! den vart fett god!!1 :D

har snart idrotts dag! mikiss och jag kan inte åka skidor så vi ska antingen åka skridskor eller åka till eriksdalsbadet! <3
shit va kul det skulle vara med eriksdalsbadet!
men ett problem är att bara en vecka innan typ så ska vi åka skridsor med klassen och mina är lite för små!!!!!! asså vi kan inte springa och köpa nya grejer varje gång skolan årdnar nått och jag vill inte åna av skolan dom har inga bra skridskor! får väl stå ut med mina dom är bara lite försmå! peppar peppar!

aja ska hjälpa mamma med maten nu! hejdå
Pussar och kramar Maja! <3 =-D

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det