JULLOVET ÄR SNART SLUT!!!!
2012-01-06 / 15:36:55 / Allmänt

OMFG!!!!!!!!!! jullovet är slut snart! börjar igen på tisdag!!
www.merapyssel.blogg.se har fått sin blogdesign nu och den är fet snygg asså!!! verkligen pysslig och min stil!!! Nono du är bäst!!!!!!! Trodde jag hade kommit till en annan blog när jag gick in och kollade första gången fick faan en chock.. asså seriöst det var så!
har precis kommit in efter att ha varit på prommis med mamma brorsan och Hasse!
Har målat om mina naglar igår! itället för att ha en vitrand där fram är det rödrosa med en silverglittrig smilerand!
nu ska jag kolla på elsas värld. ochkolla om jag hittar lite andra rolig program!
ajaj hejdå puss och kram!
ska på globen imorrn med farmor och mina små kussifiner!
Maja <3 =-D323343 SAKNAR!!!! <3333
nu ska jag kanske ta foton p ådet jag och mamma handlade i förrgår!!!! så kommer det ett inlägg sedan!!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det