Hejsan hejsan!
2012-01-16 / 15:23:40 / Allmänt

Hej hej!
sitter i data salen just nu!
dagens bild idag blir på Louis Tomlinson för att han är världens snyggaste person och är bäst på hela värden!
jag är fan kär! asså OMFG!!!
ska hem snart och äta seadan ska jag på årets första teater lektion! då man får träffa alla vackra roliga teater tjejor! <3
jag och mamma såg jag saknar dej igår>!" den var fett bra! sorry sorry älskar när dom säger så sorry sorry!!!
omg!!
Läger in en vacker bild nu då på louis tomlinson! <3
  <333333333 AJ LAV JU!! som jag skrev nä jag var liten hahha!

aja ska kolla facebook nu!
sedan gå till bussen som går smart woop woop om typ 5 min!!! måste skynda!!!! bajs bajs>!
pussar ovh kramar!!
Maja! <3


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det