Hejhej!
2012-01-02 / 14:08:12 / Allmänt

Nu ska jag väl försöka! Jag och min kusin kanske ska starta upp våran blogg igen det ska bli kul! Och Nono är snart klar med designen så snart är bloggen ny och snygg! även pysselbloggen kommmer få en ny design! Tack Nono! Ska nog ta lite lunch och sedan duscha! sätta igång toktummlaren skulle jag oxå göra! har ni fått något roligt i julklapp då??? Själv fick jag tillräkligt med pengar så jag har köpt min kamera nu!!!!!! =D super duper glad! kommer kanske komma lite bilder från nyår oxå! jag och tilda busade grymt mycket och hade jätte kul hjahahha!! imorn kanske jag ska till min kusin eller antagligen blir det så! hoppas hoppas! sedan på onsdag kanske jag skulle häönga med mamma på hennes jobb och hjälpa henne lite det ska oxå bli skoj!! hoppas ni och jag tillsammmans kommer få ett fantastiskt 2012!!!! Jag kom på värsta ideén igår jag ska samla pengar till min parfym och ett spel till wii och en kamera väska och objektiv och så men det hade jag kommit på förut igår kom jag på att jag ska spara pengar så jag kan ha min tjejmiddag när jag fyller år! vi kan faktiskt inte kräva allt av våra föräldrar!!!!! Mamma tyckte förstås att det var en super idé!!! Aja KRAMAR!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det