Hej hej!
2012-01-17 / 15:18:11 / Allmänt

Hwej herj idag igen!¨'
sitter i ett grupprum i skolan med alice! <3
AAA... Vi har slutat nu men bussen går ju inte förrns halv så det är bara att vänta!
har ont i magen just nu behöver gå på toa men den är upptagen och har varit i hundra år nu!
det är den enda toan man vågar gå på!!!!
ska hem som sagt då och vetinte vad jag ska göra faktiskt! tips??? pyssla göra tyska har ingen aning! gick typ skit på matte testet idag vart inte ens klar men vi skulle typ få en lektion till på oss för att typ iongeen blev klar!
asså jag vet inte hur det kommer gå för oss med detta knattediscot för att alla i klassen vill olika när jag och alice som ska fixa det kommer med förslag så är alla oense men det är typiskt vår klass vår klass är helt konstig!!
den enda som går att vara med är alice!!!
asså vi är typ 16 i klassen och det är en jag kan vara med är inte det helt sjukt!!???
Kramar och pussar ialla fall helj då! SKA VÄL GÅ SNART!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det