Vinter idrottsdag
2012-02-17 / 13:52:45 / Allmänt

Tjena tjena!
idag har det varit vinteridrottsdag! Så jag har varit jag mikiss nea micki från vårna klass! vi hade kuuuuul! men jag stör mej på alla säger att det är kungsberget-dagen för oss känns det ju inte så kul som inte åker dit! som att vi andra som inte åker till kungsberget är losers som får som andra små skit valen liksom! fattar ni??!
Men aja vi åkte skridskor i hanveden!
känner mej stolt jag och mamma hjälpte en gubbe igår på bussen med att skicka sms biljett! och idag hjälpte vi en kompis till mej!
Det var fett läskigt igår för när jag och mamma satt på bussen hem från haninge hör vi hur dom säger i en sån här walkie-talkie att det står 3 älgar vid västra vadviken! jag ba det är ju vid oss mamma! asså jag är så jävla rädd för älgar så det är inte sant! men ialla fall så jag fick panik men som tur var att pappa jobbade på byn så vi fick åka upp på byn så kom pappa och hämtade oss för när vi åkte förbi med bussen där vi skulle av igentligen så står en älg precis i skogen bakom busshållplatsen! jag höll på att döö typ!
Imorrn fyller mamma år och jag har ingen present! och Brorsan ska ha fotoutställning! så imorrn ska jag inviga mina nya snyggsnygga byxor från vero moda jag fick av mammi igår ett par höga jeans!!!!!! som jag letat efter!!!!!!! OMFG!!!
Ska städa lite tror jag i mitt rum och på min pysselbänk!
kollar på made på MTV just nu! men måste går!
sorry att jag inte lagt upp bilderna från fotorund gör det någon dag!
pussar och kramar maja!
<3 =-D

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det