Måste jag bli bättre på uppdateringar??
2012-02-19 / 20:01:32 / Allmänt


Äre så måste jag bli bättre på uppdateringar??
Har iallafall vart på teater rep idag i 4 timmar! imorrn äre teater rep med vanliga gruppen och sedan äre rep på torsdag igen! så jag har fullt upp sedan äre ju en massa läxor och sånt skit! om man får uttrycka sej så!
jag ska väl kolla på melodifestivalen med mamma idag på repris!
jag skulle vilja bli såhär bättre på att träna och så! om nin fattar vad jag menar!
Kanske jag ska ha en frågestund??!
bildbomb??
skriva vad jag ska göra denna vecka fast med en snygg...??? vet inte hur jag ska uttrycka mej med det men aja!
skriva vad jag önskar mej fast med bilder i ett snyggt kolage??
beskriva mitt liv med 5 bilder?? eller vad ska jag göra??
dagens outfit?? eller kommer jag få skit fördet som förra gången??
lägga ut snyggaste killarna lista??
länkbyten??
hjälp mej att få min blogg poppulärare! ska jag göra som alla andra lägga ut min blogg hela tiden få FB?? finns ju we love bloging gruppen som jag kan lägga in den på men jag har fortfarande ingen aning om hur jag ska göra bloggen bättre! snälla kommentera vad ni tycker jag ska lägga in på bloggen! <3 så blir jag jätte glad!
aja ska väl kolla på tv nu!
blir väl att kolla på äkta människor sedan med pappa oxå!
kramar Maja! <3 =-D

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det