Blääääää
2012-02-13 / 19:07:33 / Allmänt

Hej hej!
Gick hem idag från skolan efter lunchen! Mådde dåligt! Asså det var fett konstigt jag var såhär varm som vanligt men endå så frös jag XD vart helt klar med svenskan idag! :D plus att min lärare sa att det var jätte bra! Jag skulle skriva ett brev till en i boken vi läst! Och jag bytte liksom identitet så jag var någon annan och hon tyckte det var trovärdigt!!!!! OMG stolt över mej själv!! När jag kom hem så gjorde jag lite läxor och vilade skippade teatern idag tråååkigt!!!!! :C men ialla fall pappa frågade om jag ville ha nått från Ica och jag sa glass och han kmr hem med vanilj glass massa frukt och bär! Så snart blitt världens bästa efterrätt! Ack världens bästa pappa! kan lägga upp en bild sedan! Har NO prov på onsdag engelska prov/test imorrn! Och SO prov på måndag! -.- åhh Gud hur ska ja klara allt detta?!!????
Nu är jag ialla fall med i den stora pjäsen! :D (hyper)!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag kolla på tv sedan blire familjen annorlunda och sedan äre väl mammor och minimodeller!!!!!
Aja vi hörs sedan!!!!!
Pussar och kramar!
Maja<3 =-D


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det