Bilderna från fotorundan med Nea! <33
2012-02-07 / 17:14:55 / Allmänt

Hejhej! Jag har inte lagt upp bilderna från fotorundan jag och Nea hade på en lunchrast för ett tag sedan vi tog med våra kameror och gick ut! Just nu sitter jag vid mobilen så jag ska väl lägga in bilderna nu och sedan lägga upp dom och göra matte -.- sedan NO -.- och SO och läsa och engelska! Asså vi har fett mycket läxor och prov just nu!! Asså pallar int!!
Aja pussar och kramar på er!
Maja! <33 =-D ger er en bild på mej som Nea hade tagit på mej!


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det