Tjooo flöjt! DAG 1
2012-04-01 / 20:53:05 / Allmänt

Hejsan hejsan!
kunde ine gå på teatern idag för mådde apilla hade ont i huvet och i magen! :(
Snart äre påsk oxå shit!
men jag tänkte ska jag göra såndär typ:
*Dag 1 - en bild på någon du tycker om
*Dag 2 - 5 saker om dej själv
*Dag 3 - fem personer du tycker om
*Dag 4 - 5 saker du inte gillar
*Dag 5 - 5 grejer som betyder mycket för dej
jag kan ju börja med dag 1 dåra!
Han var med i tidnib´ngen härliga hund för jag skickade in honom! <3 ÄLSKAR DEJ ÖVER ALLT ANNAT ! DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA! <3<3<3<3<3
Kramar och pussar maja!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det