DAG 6
2012-04-06 / 16:51:11 / Allmänt

Hejsan hejsan jag kommer antagligen inte lägga upp något nu på DAG 6 för jag sitter vid brorsans dator och har inte mina bilder här!
Idag har jag bakat eller typ nyss bakade jag!
Jag kmr ta bild och lägga ut här och på www.merapyssel.blogg.se ocxh jag kmr även göra ett inlägg på hasses blogg www.schnuazernHasse.blogg.se !
Jag använde mormors recept de bästa och de hemliga! ;) ♥
Haha sitter och söker namn på google och tar första bilden och "säger" såhär kmr du se ut när du blir stor!
såhär blev jag  Denna bild blev det på mej när jag sökte hela mitt na´mn för att det är en jag känner som har ärft mina strumpbyxzor!
om jag bara söker på maja blire denna bildHahaha tänk om denna människa skulle läsa min blogg nu och se att hon ligger ute här!
Aja Kramar och pussar Maja
jag har som en "tradition" att slkriva aja innan jag ´skriver kramar och pussar! ahahha aja

1 Kommentarer
Lovisa Lindquist♥ http://lulls.blogg.se:

Vad fin din blogg har blivit maja!



SKRIVET DEN: 2012-04-29 KL: 12:20:50 URL: http://lulls.blogg.se/



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det