WWF and Awkward
2011-09-18 / 17:34:26 / Allmänt

Hej hej alla människor denna underbara dag!

Jag tänkte att jag kanske ska göra lit reklam, har även reklam på fejjan! Men gör lite reklam här med!
Jag säljer för WWF, och om det är någon som inte har köpt av någon som vill ha! Så kan ni säga till mej, bor du och jag långt ifrån varandra så kan du ju gå in på www.pandaforsaljningen.se och kolla, du klickar bara på pandakatalogen 2011 högst upp till vänster!

Så kan du höra av dej på min facebook sida eller skriva här eller i min mail!
Hör bara av dej! :)

Jaaa...... gå även in på www.schnauzernHasse.blogg.se och läs läs läs!
Jag vill gärna ha läsare!
Men ni får inte sluta kolla här!
Asså jag ska bli bättre på att blogga jag kanske säger det ofta men jag hoppas jag menar allvar denna gång! Men jag kan inte blogga utan en dator! Och jag kan inte blogga på min Iphone! Fattar inte varför! Alla andra kan blogga, men inte jag!?? jag har en Iphone4! Det finns liksom inte någon app man måste ladda ner? för jag har sökt, men bar hittat massa konstigt!
Om det är någon som vet så kommentera!

Ja, juste, min rubrik! WWF and Awkward! Jag sitter just nu och kollar på MTV på Awkward det är faktiskt rätt bra! Kl.19.00 ska det väl komma ett nytt avsnitt också! vill inte missa!

Imorgon är det teater det är bland det roligaste som finns, önskar det skulle kunna vara fler gånger i veckan än bara en gång! Sedan har jag dans nu också! Jag har dom bästa aktiviteterna ju! <3

Och nu kom jag på att jag vill nog byta min FIN FINA blogg design, som FIN FINS Äm har gjort <3<3<3<3<3
Är det någon som är frivillig??!
Det är bara att skriva i min facebook logg eller kommentera, om du vill göra en design åt mej!

KRAM Maja! <3 =D

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det