Lördag!
2011-09-24 / 13:36:33 / Allmänt

Hej hej!
Ok då! Jag ångrar mej väl lite då att jag inte följde med Nono, Moa W, saga, Gabriella, på Veronica Maggio konserten på grönan igår! Jag menar dom fick träffa henne! Jag är fett avundsjuk! Jag vågar erkänna det! Men det kommer väl mer tillfällen hoppas jag! Jag menar jag var ju ändå nyss och såg hennes konsert på Cirkus med Nono! Men aja! Nono lova att du kan fixa in oss igen någon gång när Maggio spelar på grönan! <3 =D
Men gjort är gjort liksom!
Får väl se om Nono fixade någon autograf åt mej då!??!!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
KRAM Maja!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det