Ikväll Teater, Imorgon Dans!
2011-09-19 / 16:28:12 / Allmänt

Hej hej idag igen!
Ikväll är det teater, det är JÄTTEKUl! <3 =D Så får jag träffa Klara<3
Sitter och kollar på Det ljuva havslivet! Och dom sa Vem är den där gammla haggan!??! Säger man verklignen så på en disney channel barnkanal!?? Tycker inte det är bra "ordspråk"!
Aja tillbax till teatern! Jaa som jag sa får jag träffa Klaris, sedan får jag ju även träffa Danni, Vilma och alla dom andra! <3 Lo, Moa Och alla andra som jag sa då!!!!! <3 =D
Imorgon är det dans oxå! Kul kul kul!<3 =D Jag ska även träffa farmor innan! <3 =D Aja, nu ska jag gå ner och sätta in moussakan i ugnen så vi kan äta innan vi ska åka tillö teatern! <3 =D
Sedan så blir det läxor! Har tyska och engelska att göra :( jag ska först skriva ett mail på tyska och skicka till min tyska lärare! Och sedan ska jag skriva en fakta text om ett land som pratar engelsa, på engelska!
Ska nog ta något att äta nu oxå en macka eller så!
Men glöm inte att läsa www.schnauzernHasse.blogg.se också! <3 =D!
KRAM Maja!<3 =D

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det