Ännu än dag!
2011-09-21 / 20:06:49 / Allmänt

Hejsan alla vackra människor! <3 =D
Idag var det ännu en dag i skolan! Men jag slutade vid 12.00 alltså vid lunch, hade halv studiedag! Så Alice och Elina följde med hit! Vi kollad på film, " Har du hört ryktet om Morgans?" Den har jag sett 3-4 gånger, den är fett kul! HAHA......
Undrar vad jag får på elevensval!??! Hoppas hoppas syslöjd! <3 =D Alla tänker tråk Maja, men det är faktiskt en av mina hobbys! Jag sydde en klänning i syslöjden förra året, vart fett nöjd <3
Hittar ingen bild just nu! Men nu kommer pappa han åkte upp och köpte ostkrokar åt mej! <3 Världens snällaste pappa är vad jag har! <3 =D bara så att ni vet liksom! <3
Nono, jag saknar haningedagen med teatern och sedan när vi var på Veronica Maggio konsert! <3 =D
Och som grädde på moset får ni en bild på, Matty fårn Awkward! <3 =D
Fett snygg kille! <3 =D

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det