Veckans tråkigaste dag!
2011-10-27 / 15:17:09 / Allmänt

Idag var veckans tråkigaste dag! Vi har haft engelska, idrott, musik, B-språk, matte. Dom tråkigaste ämnerna ever! Imorse när jag och Alice stod vid busshållsplatsen, så kollade jag lite såhär spontant in i skogen, gissa vad som stod där, en stor fet älg!!!!! Ychhh!!!! Jag som är livrädd för älgar! Nu ska jag åka hem snart med bussen, som tur är, öär mamma hemma så hon möter mej! Idag på matten vart våran lärare lite sur för att vi kludrsade på böckerna så vi fick hem hemlighetsbok, där vi får skriva fula saker och rita hur mycket vi vill! :) Nice! We like! hahaa..... Idag var det fisk! :( blääää.... Så jag gjorde en potatis macka! Så jag är rätt hungrig! Men nu ska jag säga! Kram kram! Maja!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det