Kakor! Andra bloggar!
2011-10-02 / 11:58:46 / Allmänt

Hej hej!
Idag har jag lust att baka! Tror att jag ska göra det!
Just nu sitter jag och kollar på paris hiltons british best friend, på MTV! Finalen!
Den här veckan som kommer har vi elevensval! Jag fick textil! :) Jag kommer blogga då, för då har jag i princip mer att skriva om för då händer mer! HAHA......
Nu ska jag kolla på recet och se vad jag ska baka.
Läs även mina andra bloggar:

www.schnauzernHasse.blogg.se

www.merapyssel.blogg.se   En ny blogg!


Kram Maja!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det