Svar
2011-11-23 / 21:30:38 / Allmänt

Lite svar på frågestunden!
En bajskorv från din klass om frågestund!:
Heheh,hur många djur har du haft i ditt liv`? 7 stycken olika djur har jag haft! 4 katter 1 hund och 2 kaniner och av dessa djur finns nu hunden kvar och 2 katter! :-) Om jag fix reda på vem i min klass, jag kanske kan lita ut vem du är men illa fall hur många djur har du haft?? 
23 November, 16:47
H E L E N A♥ om frågestund!:
Bara för att ajg är så snäll så kan jag väl fråga några frågor ;)

-Varför började du blogga? För att jag tyckte det verkade kul och jag ville testa! Så fortsatte jag!
-Favvo plagg? En vanlig tröja och ett par jeans eller svarta tights och en tunika!
-Vad vill du bli som stor? Något inom att skapa, designer kanske!
-Kan du lägga upp en bild som gör att du alltid blir glad? Denn abild gör mej glad det är en baild av väldigt många! För denna gicllar jag jätte mycket ioch med att jag tycker att han är grymt snygg, så blir jag ju glad av att se honom!!
-Vad gör du helst på fritiden? Är med kompisar, dansar eller spelar teater, eller har en myskväll!
-Beskriv dig själv med 5 ord! Konstig på mitt sätt, galen, teaterapa, dansffixerad, killgalen/galen i att shoppa!!

:D
Felicia berglund om frågestund!:
Hur gamal är du Jag är 13 år! :-D
Puss på er alla människor och tack för frågorna fråga gärna mer!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det