SO-prov, dansuppvisning, teateruppvisning.....allt på engång
2011-11-23 / 15:53:01 / Allmänt

Hejsan alla fina människor! sitter just nu vid brorsans dator, som jag fått låna, för jag skulle starta den, och då pallade jag inte starta min egen så då fick jag låna den för att han kommer hem vid 5.
Kom på att det är "Bonde söker fru" ikväll! Asså jag vet att det är fett många som tycker det är töntigt men jag tycker det är kul, speciellt när det händer något som om någon pussar någon eller när någon lämnar gården utan att blivit utröstad!!!! eller gråter och känner sej utanför!
Igår var det dans och vi har bara nästa gång kvar! Sedan är det genrep i lokalen vi ska vara! Och i helgen är det teateruppspel!!!! OMG!!!! Och på fredag ska jag göra SP-prov! Allt händer på engång ju!!
Jag sitter just nu då och bloggar och kollar lite på facebook och ska väl kolla min mail! kanske fått något viktigt!
KRAM MAJA! ska ut med Hasse och mamma nu!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det