Sjuk
2011-11-16 / 19:41:32 / Allmänt

Hejsan idag igen! Är sjuk och har varit sedan i fredags! :( Jag vill verkligen vara frisk på fredag så jag kan vara med och simma!!!!! åååååååhhh.......!
Ska vara hemma imorgon med! Och försöka friskna tilll, tills på fredag!  hOPPAS HOPPAS!
Snart ska jag och mamma kolla på bonde söker fru sedan är det berg flyttar in! Sitter och försöker få någon som kan göra 2 bloggdesigner till mej! Är du en som kan får du gärna höra av dej! <3 SNÄLLA! <3
Brorsan har köpt en IPhone4S FYYYYY va orättvist! Ok jag har en IPhone4!!!!!! Men endå!!
Sitter ocgh försöker göra lite läxor oxå!
En liten bild på världens sötaste hund efter att han var nytrimmad i sommras!
Jag hade utvecklingssamtal idag det gick bra! Inga fel!
sötaste Äm som jag saknar grymt! haha! <3



AAA... tänkte ladda upp mer bilder men det CP:e:ar sej!
KRAM MAJA!

1 Kommentarer
Emmy:

HAHAAH, så otroligt fult!



SKRIVET DEN: 2011-11-27 KL: 20:07:01



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det