Första skoldan
2011-11-07 / 22:09:57 / Allmänt

Idag var första skoldagen efter lovet! Den var väl bra antar jag!! Haha.. Idag hade jag teater!! Värsta roliga grejen!!! Jag och Danni höll på att dö av garv!!! Asså OMG!! Hhahaaa... Har fått mina panda saker nu ju!! Allt är awsome!!!!! Sminkväskan är perfekt!!! Älskart!! Lite julklappar inköpta dåra!! Men har ingen aning om vad jag ska köpa till familjemedlemmarna!! Pappa är redan avklarad!! Aka nu ska jag sova!! Det är en dag imorn oxå!!
KRAM Maja<3


0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det