Bloggdesign!
2011-11-15 / 21:08:41 / Allmänt

Hej hej! Idag hr jag letat lite efter någon som kan göra en blogg design till mej! Men nä rjag hittat en som kan så vet varken jag eller hon hur man lägger in det på bloggen! :( Så nu får jag väl leta runt igen! Äre någon som kan fixa åt mej?? Kommentera isåfall! Snälla finns det ingen som kan hjälpa mej med detta!
Har varit hemma och varit sjuk sedan i fredags :P ska vara hemma imorn igen! Men på fredag måste jag vara frisk för vi ska simma, visst låter det komnstigt att JAG vill vara frisk tills dess jag som hatar detta!  Men nu ska jag bevisa för ej själv att jag kan vill och orkar! Jag kan å jag vill och jag ska göre bra jag vill å jag kan och jag ska göra re bra!!!!! Så äre bara!
aja! Just nu sparar jag ihop till en kamera en nikon såklart vad annars!!!!! Jag pantar värsta bra idén!!!!! Jag panta häromdan och fick ihop 163:- jag är grym!
Imorn ska jag upp på mitt utvecklingssamtal ialla fall även om jag är sjuk!
Förlåt för dålig update! :S Hoppas ni fortsätter läsa och hare gott nu så hörs vi<3 KRAM TILL ER ALLA Maja! <3 :-D
BARA FÖR ATT DU ÄR EN AV MINA BÄSTA KOMISAR! <3

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det