Yeah yeah!.....
2011-05-12 / 20:06:59 / Allmänt

God is great yeah yeah god is good!
Denna låt sjöng vi på musiken idag!
Imorgon har vi idrott, Vi har typ inte haft en vanlig idrottslektion på hundra dagar!
Förra veckan eller när det var hade vi idrottsdag!
Jag är stolt jag hoppade 115cm i höjdhopp!
Jag kanske har sagt det förut men endå!
Vi hoppade över typ hundra grenar för att det regnade, snöade pch haglade och då fick vi åka hem tidigare!
Nu ska jag gå och kolla på TV!
Hejdå Kram!
Vad tyckte ni om att Eric Saade vann melodifestivalen förresten?
Jag typ HATAR honom eller inte typ utan jag gör det, så jag tycker det var sämst att han vann men endå!
koMMENTERA!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det