Tjenixen!
2011-05-01 / 16:22:02 / Allmänt

Hej hej!
Har inte bloggat på typ hundra år har inte haft så mycket att säga och inte setat så mycket vi datorn!
Asså jag har varit snuvvig nu i typ över 2 veckor det är fett jobbigt!
I går tittade jag på i taket lyser stjärnorna asså jag har kollat p åden typ tusen gånger och kan kolla om på den tusen miljarder gånger till!
Jag har tänkt p en sak jag tycker det är kul och läsa andras bloggar och se deras bilder och sånt men jag, jag lägger ju aldrig upp nåra bilder, jag måste bli bättre på det!
Så här kommer en bild! :)
Jag har ju en dvärgschnauzer men jag vill även ha en sån här! <3 Grand Danois! Jag älskar även min Lilla Hasselinen!

1 Kommentarer
MajaKurre!:

Inte för att jag valde den roligaste bilden men kunde inte komma på något bättre!



SKRIVET DEN: 2011-05-01 KL: 16:24:49



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det