Spöregn!
2011-05-16 / 15:43:27 / Allmänt

Hej hej!
Just nu kollar jag på OC!
Det är fett bra!
Just nu spöregnar det ute! Och jag gick ut med Hasse! :S Fast jag gillar regn, men inte det som är värre som kommer ibland!
Jaa... påtala om att det regnar så vart det ju såhär!

Idag har jag vart i skolan som vanligt! Men måndagar är ju unkna!
Jaha vad ska jag göra imorgon när konsten är slut!? :(
Om 2 veckor ska vi på klass resa!
Smile!

Imorse såg jag på:.......
  Det finns typ inget annat att titta på!

Förhoppnigs vis så ska jag få en ny design om Moa eller Lolle kollar på sina meddelanden på facebook!
Kram!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det