PANKAKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2011-05-12 / 16:49:30 / Allmänt

Hejhej!

Just nu hör jag ljudet av att mamma vispar med elvispen!
Det blir nämligen pankakor till middag <3 =D
Eller aa... ungspankaka!
Just nu har jag chattat lite med Elin!
Igår var jag, Elina, Julia hemma hos Alice, Med Alice också såklart! ;)
Efter ett tag kom Robin, Alex och Victor och typ invarderade hela huset, Och ba... ska ni med och bada!
Men det är ju fett kallt vid stranden, och i vattnet, speciellt klockan halv 4, eller vad den var!
Sedan åkte Julia hem!
Och vi åt tacopaj och hallon, som en liten efterrätt <3
Hmmm.. vad blir det för bild idag då????
Vad passar inte bättre än en bild på pannkakor!

Jag lovar att denna inte är lika god som Mammas! <3 =D
Jaa.....
Asså jag vill så gärna lära mig hur man lägger in sina blogg desigener!
Aja!
Imorgon har jag NO och idrott och typ matte,..... boring!
Kram!
Bara så söta!

 


1 Kommentarer
MajaKurre!:

Asså jag stör mej på att det blir en blå ram runt mina bilder!

Hur får man bort sådant?

Kram MajaKurre!



SKRIVET DEN: 2011-05-12 KL: 16:53:40



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det