!!!!!!!!!!!!New!!!!!!!!!!!!!!
2011-05-15 / 21:08:10 / Allmänt

Hej hej!

Idag var jag och mamma i haninge!
Och den första affär vi gick in i hittade jag min avslutnings klänning och en jätte söt blus, det var på vero moda!
Det är tio gånger roligare att gå och shoppa nu för nu har man fler affärer att välja på, även om jag ibland inte kan ha alla 34 och xs storlekar!

Men här kommer lite bilder!

Här är den söta blusen!

Detta blir min lilla söta styling imorgon kanske ska ha ett par svarta taights istället för jeanstaightsen!

Och här är den söta avslutningsklänningen!
Jag tycker att jag har blivit 10 gånger bättre på att ladda upp bilder ;)
Kram!
Från en glad tjej!

2 Kommentarer
lolle<3:

Gud vad fin blus! <3 <3 Vill ha



SKRIVET DEN: 2011-05-17 KL: 22:26:56 URL: http://barasomlovisa.blogg.se/
majakurre!:

Asså jag vart fett nöjd men den kostade typ 200:-!

Men är nöjd!



SKRIVET DEN: 2011-05-18 KL: 15:02:56



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det