Imorn!
2011-08-07 / 19:58:16 / Allmänt

Haaaaay!
Imorgon kommer Micklo! ÄNTLIGEN!
Har saknat henne sjukt!<3 =D
En annan person jag saknar sjukt också är Äm!
Kom hit ( du vet att jag inte gillar att åka båt därför blir det här mestadels vi träffas! <3 =D
Jo just det har hittat en parfym äntligen som är billig och luktar sjukt gott! Dom gör faktiskt reklam om den här på blogg.se    Pumas - jam woman!
Jo just det engång till kom på att, är det någon som vill göra en ny bloggdesigne till mej?????
Inte det att jag inte gilla min jag har nu men jag vill göra ett ryck nu göra om lite bli en bättre bloggare och så!
Men ett litet problem! Många bloggare har tävlingar, och en massa annat sånt! Jag vet inte hur man ska arrangera något sånt! Plus att man måste väl ha några bloggläsare! :() ;) ;(
Men men!
Någon som kan hjälpa mej!?
Kram för denna gång Maja!
JAG OCH NORRE SKA PÅ VERONICA MAGGIO OM TYP 13 DAGAR OMG!!!!!!!!!!!!!!
KRAM! <3 =D

2 Kommentarer
Äm:

Saknar dig också! <33



SKRIVET DEN: 2011-08-07 KL: 20:19:53
Lolle:

du kan alltid fråga mig saker om du behöver hjälp:) kram <3



SKRIVET DEN: 2011-08-08 KL: 17:57:30



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det