Asså!
2011-08-12 / 14:37:27 / Allmänt

Asså!
Jag vill verkligen göra om min blogg, satsa lite mer kanske men jag behöver hjälpa av någon!
Är det någon som vill göra en bloggdesigne till mej?
Asså är det verkigen någon som läser min blogg?? är det inte det så ska det fixsas!
Jaaa.... idag har jag och pappa varit på kreatima och handlat lite<! =D
En av mina favvo affärer!
Asså shit jag har värsta knutarna i mina axlar mår illa tillochfrån!
Men aja hör av dej om du vill göra en bloggdesigne åt mej!
Jag vill att det är någon som gör den gratis!
För jag tänker inte betala!
Aja!
Kram!

2 Kommentarer
Äm:

Jag kan hjälpa dig med designen, men jag vet inte hur du vill ha den :) Maila mig med lösenord och sånt :D<3



SKRIVET DEN: 2011-08-13 KL: 13:39:45
majakurre!:

Hej tack så mycket Äm!

Jag skriver till dej i facebook mailen!

Majakurre!



SKRIVET DEN: 2011-08-15 KL: 13:58:35



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det