Hemma!
2011-04-12 / 19:00:36 / Allmänt

Hej hej allihopa!
Har nyss kommit hem från konstkursen!
Det har varit kul!
Vi skulle typ göra en bondgård, och man var tvungen att ha med kycklingar hönor eller tuppar av något slag, typ!
Igår och idag har vi haft besök av Magnus Nordin!
Jag fick hans attograf, jag och Nea fick den! =D
Jaaaa.. jag har inte så mycket mer att berätta just nu!
Gå även in på min andra blogg men den är iochförsig lösenordsskyddad, me om ni vill gå in på den kan ni alltid fråga mig på Facebook!
www.majsingens.blogg.se
Kram!
Men fortsätt även läsa min den här bloggen! =D

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det