Halloå!
2011-04-06 / 17:43:42 / Allmänt

Hej hej!

Nu har jag en till blogg!
Så nu har jag 2 bloggar! :)
Jag kommer att fortsätta med den andra också!
Men jag vill ha en till plus att på den här kommer jag ha en snygg designe by Moa Jegnell! <3 =D
Tack så mycket!
Men jag vill ha kvar min gamla blogg som den är så jag tänkte jag gör en till blogg som ska vara snyggis bloggen och den andra är min bara vanliga jag bloggen! ;)
Aja... lite kronligt men endå!
Nu ska jag nog gå och fortsätta på mitt miniatyr bageri!
Kram!

0 Kommentarer



« Vad heter du? Kom ihåg mig?

« E-POST (kan bara ses av mig)

« Har du en blogg, skriv den gärna här.

Skriv din åsikt här!

Regler
Inget spam (tas bort direkt)
Inga elaka saker, att kränka någon är en brottslig handling. Skriv något snällt istället ;)
Alla tycker olika och får det